Lista Categorii
Lista Categorii
Coș

Termeni & Conditii


Termeni și condiții Deoarece produsele pe care le furnizăm sunt bunuri electronice, nu materiale și nu sunt supuse schimbărilor, nu returnăm produsul după ce a fost plătit și trimis către client, cu excepția cazurilor prevăzute de legea aplicabilă.

În calitate de client, sunteți responsabil pentru decizia dvs. de a cumpăra produsul oferit așa cum este prezentat pe site-ul nostru, fără modificări sau adăugiri (așa cum este). Clientul se angajează, de asemenea, să îl implementeze în CMS, realizând că fiecare site BoostCart este unic, cu un cod sursă diferit, și că nu fiecare produs de pe site-ul nostru poate fi inițial compatibil cu site-ul clientului, datorită caracteristicilor proprii ale site-ului clientului. Cu excepția cazului în care clientul a achiziționat produsul cu opțiunea "Instalare de către specialiștii de suport tehnic" și integrarea produsului în CMS este realizată de specialiștii de suport tehnic.

Vă rugăm să rețineți că nu ne asumăm nicio responsabilitate și, prin urmare, nu acceptăm returnări/schimburi pentru produsele care nu sunt compatibile cu software-ul terț (plugin-uri, extensii, module, șabloane, filtre de căutare, scripturi, extensii, etc.) în afara celor menționate în descrierea produselor noastre. De asemenea, nu susținem aplicațiile terțe.

Bonusurile nu pot fi returnate și nu sunt considerate servicii/produse.

Cu toate acestea, putem returna un produs în următoarele circumstanțe:

  • produsul nu a fost livrat: din orice motiv legat de expedierea bunurilor prin e-mail sau performanța serverului, nu ați primit un e-mail cu produsul. În acest caz, vă recomandăm să ne contactați pentru asistență. Toate reclamațiile legate de livrarea produselor companiei sunt rezolvate în Departamentul de Facturare. Pentru aceasta, trebuie să depuneți o cerere în scris în termen de cel mult 14 zile de la data comenzii. În caz contrar, produsul va fi considerat primit și descărcat;
  • probleme de descărcare a produsului: arhivă coruptă. Dacă aveți probleme cu descărcarea produselor și dezarhivarea lor, vă rugăm să contactați Serviciul nostru de Suport Tehnic în termen de 3 zile. În caz contrar, vom presupune că descărcarea produsului a fost reușită;
  • descrierea produsului diferă de cea indicată pe site: returnarea bunurilor din acest motiv este decisă separat în fiecare caz. Înainte de a face o achiziție, ar trebui să revizuiți informațiile despre fișierele sursă incluse în pachet, precum și software-ul.

Conectați-vă cu noi Echipa noastră de suport va fi bucuroasă să vă ofere tot felul de asistență în rezolvarea problemelor dvs. non-stop în zilele lucrătoare. Timpul maxim de răspuns pentru clienții care au făcut o comandă cu opțiunea "instalare de către suport tehnic" este de 8 ore, iar pentru clienții cu opțiunea în comandă "mă pot descurca singur" și utilizatorii care au descărcat gratuit adăugiri - 48 de ore. Specialiștii noștri vor găsi cea mai bună soluție pentru dvs. în cel mai scurt timp posibil.

Întrebările legate de returnarea produsului sunt luate în considerare în decurs de 2 săptămâni după achiziție. Puteți trimite solicitările dvs. prin formularul de contact de pe site, în scrisoare trebuie să specificați detaliile comenzii și motivul pentru care doriți să returnați produsul. Asigurați-vă că citiți cu atenție informațiile de mai sus înainte de a trimite e-mailul dvs.

Costul produsului va fi rambursat în contul dvs. după semnarea acordului de neutilizare pentru produs/elementele produsului. Acest acord este furnizat de echipa noastră de suport după primirea scrisorii dvs. prin care solicitați o rambursare. Vă rugăm să rețineți că serviciul de suport tehnic răspunde solicitărilor clienților în termen de 12-48 de ore.

La încheierea unui acord reciproc, putem schimba produsul achiziționat cu un alt produs echivalent în valoare și funcționalitate.